بررسی بازی تلفن همراه Superbrothers : Sword & Sworcery


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای بازی های دیجیتال محمد و آدرس gameforosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 162
:: بازدید سال : 1054
:: بازدید کلی : 1847

RSS

Powered By
loxblog.Com

در این وبلاگ اخبار بازی رو براتون قرار میدم

بررسی بازی تلفن همراه Superbrothers : Sword & Sworcery
سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 20:38 | بازدید : 477 | نوشته ‌شده به دست محمد عبداللهی | ( نظرات )


بازی تلفن همراه Superbrothers : Sword & Sworcery ماجراجویی تعجب آور و جذابی است که توانسته است تجربه‌ای هیجان آور را به ارمغان بیاورد . با بررسی این بازی همراه باشید .

پلتفرم گوشی صاحب خانه بازی‌های ماجراجویانه و مهیجی بوده است که سبب ساز شده‌است این سبک میان بازیکنان از مقام ویژه‌ای برخوردار باشد . این سبک از بازی , بازیکنان را وارد ماجراها و داستان‌های متفاوتیمینماید که آنها در معاش حقیقی وواقعی خویش هیچ‌گاه تجربه نکرده‌اند . وجود شخصیت‌های متعدد و محیط‌های منحصربه‌فرد بفرد موجب شده‌است لذت تجربه این بازی‌ها در میان بازیکنان بسیار شود .حالا , استودیو Superbrothers با همیاری کمپانی Noodlecake بازی تلفن همراه ماجراجویانه‌ای اخلاق و رفتار کرده‌اند که تجربه‌ای لذتبخش است . بازی تلفن همراه Superbrothers : Sword & Sworcery اثری در سبک ماجراجویی است که بازیکنان درین بازی به گشت‌ و گذار در جهانی یگانه و جالب می پردازند . این سبک از بازی‌ها به‌دلیل داشتن فضایی مختص و ويژه موجب شده‌است که باب ذوقبرخی از بازیکنان قرار نگیرد , البته زمانی‌که بازیکن بتواند با این دسته بازی‌ها رابطه برقرار نماید و دلداده جو حاکم بر بازی شود , به رنج می تواند از انجام آن دست بکشد . همینطور , مدل ماجرا اتفاقات بازی موجب میگردد بازیکن حتما بازی را تجربه نماید تا بتواند آن را به خیر و خوبی ادراک نماید و تجربه‌ بی‌نظیری را کسب نماید . با این اوصاف , درین مقاله قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را مورد بررسیدر اختیار بگذاریم . پس تا پایان همراه زومجی باشید .

ماجرا بازی اندروید و آیفون Superbrothers : Sword & Sworcery در رابطه دختری از فامیل ساکا است که در حرفه کوه‌های قفقاز یا این که Caucasus گشت‌و‌گذار می نماید و به جستجوی سه باکسمرموز موسوم به Trigons می پردازد . در زمان روایت وی نشانه‌هایی از این سه باکس معمایی پیدا مینماید و با یاری سگ خویش با اسم Dogfella و راهنمایی‌های چوب‌بری در بیشه با اسم Logfellaیکی بعداز دیگری این جعبه‌ها را پیدا میکند . روایت بازی در صدر با سرعت کم و غیر قابل درک استارت میشود و بازیکن یه خرده در آستانه بازی گیج است که چه اتفاقاتی در بازی در هم اکنون چهره دادن است . البته با گذشت زمان پروسه داستانی از وسط بخش دوم جالب و دارای هیجان می گردد و با جای‌گذاری مطلوب پازل‌ها , بازیکن تمایل بالایی برای گشت‌و‌گذار در محیط کوهستانی و جنگلی بازی آیفون و اندروید Superbrothers : Sword & Sworcery پیدا میکند . مراحل بازی حالتی مشابه به اثرها اشاره و کلیک دارااست , ولی نمیتوان اظهار کرد که‌این بازی درین نوع قرار میگیرد . بازیکن با نگهداشتن انگشت صفحه‌نمایش , دختر ماجراجوی قصه را در دست گرفتن می کند و با کلیک بر آیتم‌های گوناگون به حل کردن پازل‌ها میپردازد . یکی نکات دیدنی بازی , این است که بازیکن می بایست با گشتن در محیطپازل‌ها و مأموریت‌های متعدد را خودش پیدا نماید و آن‌ها‌را حل نماید . با وجود این که پازل‌ها به‌سادگی حل میشوند , البته مخلوط صداها و تصاویر در بازی منجر میشود که از حل کردن آنها لذت ببریم .به‌عنوان نمونه , در جورچین صداهای گوسفندان که هرمورد داری صدای خاصی میباشند ; حضور در فضای جنگلی زیبای بازی و صورت دریافت کردن صداهای گوسفندان چهره یی خوشگل و دلنشین را به‌وجودآورده است که بعداز حل جورچین , بازیکن هم اکنون خیر و خوبی دارااست و عشق و علاقه دارااست بازی را با شوق بالا ادامه بدهد . ممکن است در اولِ بازی این پروسه یه خرده اذیت‌کننده باشد , البته با گذشت زمان فرآیند مرموز و معمایی بازی سبب میشود بازیکن کنجکاوانه درپی آیتم‌ها بگردد . کشف کردن موجودات Sprites یک کدام از جذاب‌ترین معماهای بازی به حساب میآید ; به‌خصوص هنگامی یافت کردن آنها با صداهایی ادغام می شود که نقطع ی عطف کار سازندگان را در پباده سازی معماها به نمایش می گذارد . به صورت کلی سفارش می‌گردد بازیکنان برای تجربه بازی با طاقت و صبر به انجام بازی Superbrothers : Sword & Sworcery بپردازند و خیلی زود بازی را رها نکنند




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: